Translate

Best Blogger Tips

Բարի գալուստ, <Չառլի շոու>

Չէ¯, հանգստանալ այս տարի կարծես չի ստացվում… Բայց ես հաստատ չեմ նեղվում. քանի որ վերջին շրջանում երեխաների շաաաա¯տ սիրած մի հեռուստաշոուի մեջ եմ նկարահանվում: Ինձ մի աչքով չնայես. չնայած 11 տարեկան եմ, բայց արդեն Չառլիի փոքրիկ օգնականն եմ :) Դե, իհարկե, գլխի ընկար, որ խոսքը <Արմենիա>  հեռուստատեսությամբ ցուցադրվող  <Չառլի շոու>  մանկական հաղորդման մասին է:
Կարծում եմ` համամիտ ես, որ արժեր Չառլիի օգնականը լինելու համար նոր անուն վերցնել ու դառնալ Չառլիտա. այս անունն էլ ինձ դուր է գալիս, զվարճալի է հնչում, չէ :) Ճիշտ է, որպես Չառլիտա կախարդված եմ, քանի որ իրավունք չունեմ ձեզ հայտնելու <Անի> կաթնամթերքի հրաշք պաղպաղակի գաղտնիքը, բայց որպես

Դալիթա հո կարող եմ քեզ պատմել տպավորություններիս մասին: Իսկ դրանք անկրկնելի են. ես ոչ միայն ելույթ ունեցա իմ և շատ այլ երեխաների հավանած և ուրախ <Չառլի շոու>-ում, այլև շնորհիվ <Արմենիա> հեռուստատեսության գլխավոր ռեժիսոր Ռոման Մուշեղյանի, սցենարիստ Լիլիթ Ստեփանյանի և Դավիթ Սեխպեյանի` գլխավոր Չառլիի, այսուհետև յուրաքանչյուր հաղորդմանը ինձ կտեսնես <Արմենիայի>  հեռուստաեթերից` որպես Չառլիի օգնականի` Չառլիտայի:
Դե ինչ, չարաճճի և պաղպաղակասեր փոքրիկներ, առիթից չօգտվեք. պաղպաղակի գաղտնիքը, մեկ է, չեմ ասելու :) Կհանդիպենք եթերում:
www.esyes.am
Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment

DALITA OFFICIAL FAN CLUB